Skip to main content

I missing you!!!

Lakh duniya kahe tum nahi ho, tum yaheen ho... Haan, tum yaheen ho...

2 din... Aur sirf aik aap, aik apki ankhein, bass sirf yehi hain mere samnay... Chahoon bhi toh mera dil, dimagh kuch aur nahi kerne de raha... Mri nazron mein sirf aapka chehra aa raha hai, mujhe nahi maloom kyun, 8 saalon mein itni shiddat se aap labhi yaad nahee aye, per in do dino se apko aik lamhe ke liyeh mein nahee chorr pa rahee... Bass nahi chal raha, kahan se dhoondh laoon... Aik aik ker ki poori zindagi ankhon ke samany aa gayee.. Bchpan, larakpan, jawani... Mein ne burhapa bhi aapke sath soch liya tha... Maa, kuch unfair hay yeh... Ya nahi? Yaad aata hai apka yeh kehna ki maut pehle aa jaye, per mohtaji nahi, auR mera jawaban yeh kehna, nahii, pehle me phir aap... Aur apka yeh kehna, pagal, kabhi bachay pehle martay hain kya!!!! Ar phir ankh dikhana... Mummy, mujhe hospital yaad aata hai, emergency room mein hum dono, woh oxygen mask, jo apko bilkul pasand nahi aa raha tha, baar baar usay nikal rahay thay aap, woh doctor jinho ne ankh ke isharay se sambhal liya tha.. Apka haath, kafi sooj gaya tha drip ki wajah se, aur mera apke hath ko sehlana... Mummy, mujhe sab kuch kal ki tarah yaad hai... ICU.. Incharge ki dosti, jo waqtan fawaqtan humein aapse milne deyte thay... Woh akhri dafa aapka coma se bahar aana, aik jhilmilatee muskurahaat aur isbaat mein sir hilana, yeh kehna sab theek hojayega, amma.. U left me so alone... Sab ki zindai mein aik best friend hota hai... U are still my best friend, and proudly so... Buhut mushkil lagta hai kisi se bhi apna dukh bantna, lekin aapko batana behadd aasan.. 

Comments

aimem said…
:((((( *hug* :((((((

Popular posts from this blog

Memoirs Reborn!!!

"Jiya, beta what do you think of this purple suit?," Zareena Begum asked her 18 year old Jiya. Jiya, who was busy ooh-ing and aah-ing at a mannequin drifted her her eyes away from the suit the mannequin wore to the purple sequinned suit her mother held in her hand. "Aww Mom, its awesome, btw, we never clash in our choices, do we??!!," Jiya replied immediately. And Zareena Begum beamed, "Still beta , its you who will be wearing it after marriage not me," she chuckled, and kissed her lovely and only child on the forehead. She was blessed, and Jiya thought she couldn't be more blessed. ****************************************************** "Jiya, did you try out that eye liner??," Zareena Begum was always worried about Jiya and her not so womanly ways. "Errmmm. No," Jiya hesitated. "But beta , you should try out, only one month left before I send you off to Asif's, what would Asif say??" "Mom, its easy..Asif?? he...

Shukran Lillah!!! =)

YESSSSSS!!!! I graduated today.. :) I really can't thank Allah... the type of exams I took, and the way I took them, it was just as if I was least bothered (when I actually wasn't), though I regretted taking them that way, but MashaAllah I succeeded.. God is merciful beshak!! And I had to check it out myself online.. it was scary, last time I checked online I was 6th in my city.. :P this time I still donno what marks I got or where I stand, for the time I know I passed.. And that is what really mattered.. BTw, there is a flash I had written, will inshaAllah put it up tomorrow.. Thanks for reading!!